Vi er til for jer.
Som forening kan I blive medlem af LGBT+HUSET og det giver adgang til at:
- Låne vores lokaler
- Få events og nyheder på vores sociale medier
- Få nyheder, artikler oa. i det nyhedsbrev, vi sætter i søen meget snart
- Søge råd og vejledning til drift af jeres forening
- Samskabe ny projekter og initiativer med os eller med vores assistance
F.eks. Queer Choir er udsprunget af HUSET, Queer Council har fået opstartshjælp af HUSET, Kreaklubben og spilcaféen bor i HUSET.
Pt. er der en podcast under udvikling, et projekt om tryggere natteliv i Aarhus og et projekt om et bedre møde med de praktiserende læger.
Kontakt os på mail@lgbthuset.dk og lad os bygge et stærkere community sammen.
Hvad vil vi dele på vores sociale medier?
Vi får mange henvendelser fra folk og foreninger, der gerne vil have os til at dele arrangementer og andet på vores sider. Det vil vi naturlig rigtig gerne (indenfor rimelighedens grænser) og vi har opstillet et par retningslinjer.
Vi deler:
1. HUSETS egne posts og arrangementer.
2. Post fra HUSETs samarbejdspartnere om fælles aktiviteter.
3. Nystartede initiativer fra andre grupper/foreninger i Aarhus - her deles opslag max hver 14. dag i de første 3 måneder efter
opstart.
4. LGBT+-grupper/foreninger i Aarhus – deres aktiviteter, der dækker bredt, deles som stories. Deres posts med
viden/information etc. kan deles, hvis det er til gavn for hele miljøet.
5. Grupper/foreninger, der låner vores lokaler til aktiviteter – deres opslag om selve aktiviteten deles to gange, hvis det er åbne
arrangementer.
Tjekliste:
For at vi vil dele jeres posts, skal I være en LGBT+-gruppe/forening eller lave et åbent arrangement med LGBT+-tema. Åbne arrangementer betyder, at alle er velkomne, og der ikke er nogen krav om medlemskab for deltagelse.
Det skal være i stor-Aarhus.
Der må deles opslag, der fremmer den gode vibe. Posts, der diskuterer politiske emner (f.eks. rettigheder, lovgivning), er tilladt, hvis de handler om LGBT+ og ikke kritiserer specifikke politiske partier.